Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aya's hut try to go inside if you dare

5 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick ma mei 18, 2009 8:41 pm

Riddick stond op "Wat deede ze met jou"zei hij in zijn ogen zag je dat hij kwaad was. Hij kon nu op het moment elk persoon vermoorden die hem of zijn familie kwaad deed. Hij keek haar aan en er viel een traan op de vloer. Hij zelf had een historiek verleden met zijn tante en de vrouwen met wie hij altijd moest...
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya ma mei 18, 2009 8:56 pm

Aya kijkt hem even aan, maar dan gaat ze bij het raam staan. Haar ogen waren
gericht naar buiten, en ze rilde weer een beetje. Ze was wel blij dat ze het had
gezegd, maar hoe zouden Lesley en Vitani erover denken als ze het hen zou gaan
zeggen? "Riddie wil jij het aan Vitani en Lesley zeggen, ik durf niet goed." Zei Aya
dan tegen hem, en ze kijkt hem gewoon weer aan.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick ma mei 18, 2009 9:00 pm

Hij hoorde de vraag en probeerde zo kalm mogelijk te zeggen wat niet echt lukte "ik zal proberen"zei hij tegen haar op een harde kwade manier. Hij bedoelde het niet zo maar het rolde er gewoon uit. Hij zou haar ooit wel is wat vertellen wat hij moest doen van zijn tante's zelf van zijn eigen moeder.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Vitani ma mei 18, 2009 9:01 pm

Vitani liep van de tafel weg en ging bij een raam staan. Ze staarde wat naar buiten. Ze gaapte even en ging voorzichtig met haar hand naar het verband om haar oog. Ze ging er zachtjes over een. Zelfs dat prikte al een beetje. Ze slikte en haalde haar hand snel weg. Ze zuchtte diep en een traan gleed langs haar wang die afkomstig kwam van haar nog zichtbare oog. Ze veegde de traan snel weg en keek kort naar het verband om haar been. Ze sloeg haar nog zichtbare oog even naar de grond en richtte het toen weer op alles wat buiten was.
Vitani
Vitani

Aantal berichten : 11
Join date : 16-05-09

Karakter
Soort: Duivel
Leeftijd: 18
Partner: try it

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya ma mei 18, 2009 9:04 pm

Aya schrok van hem toen hij zo kwaad reageerde, en ze slikte dan ook heel even.
Ze wist niet echt of hij kwaad was op haar, of op haar ooms die dat bij haar deden.
Even schud ze haar hoofd, waarna ze dan naar hem toe stapt. Ze omhelsde hem
stevig, en ze wilde hem eigenlijk even niet loslaten. Zonder er echt bij na te
denken gaf ze hem perongeluk een kus op zijn mond, waarna ze van zichzelf. Ze
deinsde naar achteren, en ze kijkt gewoon naar de grond. "Sorry dat was niet
express bedoeld, ze draaide zich vlug om en ze gaf zichzelf een mep. (xD lol)
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick ma mei 18, 2009 9:11 pm

"Ik begrijp je wel"zei hij tegen haar. Hij zuchte even en liep naar de muur. Hij zette zijn hand ertegen en zuchte. Wat hij wou zeggen kwam er maar niet uit. Hij was bang dat ze hem zouden uitsluiten uit de familie dus hij zweeg maar. Hij keek haar even aan en keek weer naar de muur.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya ma mei 18, 2009 9:20 pm

Aya schud heel even haar hoofd, en ze kijkt wat rond. Rustig deed ze haar raam
open, en ze nam haar long range wapen. Ze kijkt even naar Riddick, maar dan
keek ze in het vissier(geen idee hoe dat noemt) van het wapen. Ze merkte plots
diezelfde man op dat haar achtervolgt was, en ze laad dan ook even haar wapen.
Ze vuurde haar wapen af, en ze hoopte echt dat die man geraakt werd.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick ma mei 18, 2009 9:33 pm

Hij keek om en zag toen een kogel op haar afvliegen. Hij sprong naar haar toe en duwde haar op de grond. De kogel vloog de muur in en maakte een knetterend geluid. "Blijf liggen"zei hij tegen haar. Hij zette zich recht tegen de muur en haalde zijn pistool tevoorschijn. Hij zocht naar de man en knalde die in zijn schouder. De man schrok en rende weg.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya ma mei 18, 2009 9:36 pm

Aya schrok plots wanneer Riddick haar plots op de grond duwde, en ze had niet
eens door dat er een kogel op haar vloog. Ze kijkt haar broer aan, waarna ze dan
gewoon bleef neerliggen zoals hij gezegd had. "Sorry ik moest gewoon even
schieten om op mijn gemak te zijn." Zei Aya dan verontschuldigend tegen haar
broer, en ze kijkt dan naar de grond.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick ma mei 18, 2009 9:43 pm

"Niet erg"zei hij tegen haar. Hij trok haar recht en gaf haar een knuffel. "Ik heb ook wat meegemaakt in de geschiedenis van toen ik weg was bij jullie"zei hij tegen haar. Hij zuchte even en keek naar buiten. Hij deed het raam toe en zette haar op het bed.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya ma mei 18, 2009 9:48 pm

Aya kijkt hem aan, en ze gaf hem een knuffel terug. "Ohja? Maar ik ben wel blij
dat je naar me luisterde net als vroeger. Je bent niet voor niets mijn favoriete
broer." Zei Aya dan tegen hem, en ze kijkt hem even aan als hij haar op bed zet.
Rustig doet ze even haar rokje beter, waarna ze rustig wacht totdat hij naast
haar kwam zitten. Toch in het verleden had ze wel een erg warm gevoel bij hem,
maar daar wilde ze liever niet aandenken. Hij is en blijft tenslotte haar broer, en
daarbij was ze ook nog jong en kende ze die dingen allemaal niet goed.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick ma mei 18, 2009 9:52 pm

Hij ging naast haar zitten en keek haar aan. Zijn zusje was weer helemaal terug. "Wat er met mij gebeurt is zal ik je vertellen de tantes langs mama's kant die me opvangde toen ik weg was dwingde me om met hun naar bed te gaan zelf onze eigen moeder deed het. Tot pap op bezoek kwam en hij werd zo kwaad dat hij enkele tantes doode. Hij dood mam ook bijna maar sind diezelfde dag stopten ze met van elkaar te houden en toen werden ze in koelde bloede vermoord"zei hij tegen haar. Hij zuchte even en keek naar de grond. Hij had een slechte jeugd gehad net als Aya.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya ma mei 18, 2009 9:55 pm

Aya schrok er helemaal van, en ze wist eigenlijk niet goed wat ze kon zeggen. Het
enige wat ze dacht was hoe gemeen ze deden tegen hem, en ze had ongeveer
hetzelfde meegemaakt. Even schud ze haar hoofd, en ze omhelsde dan ook aan
haar broer. "Ik vind het erg voor je Riddie." Zei Aya dan tegen hem, en ze hield
hem nog steeds zo vast. Voor kort keek ze hem in de ogen aan, waarna ze dan
haar ogen even sluit. "Weetje wat ik raar vind?" Vroeg Aya dan even aan hem,
en ze wist niet hoe ze het zou kunnen uitleggen.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick ma mei 18, 2009 9:58 pm

"Nee zusje dat weet ik niet"zei hij tegen aar. Hij keek haar aan en wachte af. Hij keek even naar buiten maar al snel keek hij weer naar haar. Hij had altijd van har gehouden op eender welke manier. Maar iets wist hij dat het meer was dan familie liefde.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya ma mei 18, 2009 10:03 pm

Aya kijkt hem aan waardoor ze even rood werd, maar toch zou ze het hem eens
even zeggen. "Wel vroeger toen we jong waren, was ik altijd uhm jaloers op de
meisjes die rondom jou kwamen. Nouja ik wist niet wat ik had maar ik viel als
een blok voor je. Natuurlijk was ik nog heel jong, en wist ik zelfs niet wat liefde
eigenlijk was." Zei Aya dan tegen hem, en ze kijkt dan heel even weg. Nu had ze
iemand gevonden waar ze van hield, maar ze was niet zeker of de relatie lang
zou gaan duren.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick ma mei 18, 2009 10:05 pm

Hij keek haar aan en zuchte even. "Aya dat gevoel had ik ook ik mocht misschien je oudere broer zijn maar ik hield van je op de manier waar jij hebt over hebt"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan en zuchte even. Dit was wat aleen zijn zus wist en niemand anders mocht het weten. Hij keek haar aan en zuchte even. De zucht was diep heel diep. Hij keek haar aan en grijnsde even.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya ma mei 18, 2009 10:08 pm

Aya werd plots helemaal rood als hij dat zei, en ze wist even niet wat zeggen. Ze
had enkel één probleempje, en dat was dat haar hart nu bij Felan zat. Ze schud
even haar hoofd, en ze kijkt Riddick diep in de ogen aan. "Ik had nooit gedacht
dat je net hetzelfde had als ik qua gevoelens dan." Zei Aya dan tegen hem, en ze
kijkt hem weer even diep in de ogen.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick ma mei 18, 2009 10:10 pm

"Ik ook niet ik dacht dat ik de enigste was"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan en zuchte even. Hij had nog niemand gevonden hier en dat zou voor lange tijd zo blijven. Hij bleef maar vechten met het verleden en dat vond hij niet echt leuk.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya ma mei 18, 2009 10:13 pm

Aya kijkt hem rustig aan in de ogen, en ze luisterde naar zijn woorden. Ze gaf dan
een kus op zijn wang, en ze legt haar hoofd tegen zijn schouder aan. "Maar wat
moeten we er nu aandoen?" Vroeg Aya dan aan hem, en ze dacht even aan Felan.
Om eerlijk te zijn wilde ze hem ook niet kwetsen, maar zo had ze net hetzelfde
gevoel tegenover Riddick. Niet veel later gaat ze op haar rug liggen, en ze kijkt
wat naar het plaffond.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick di mei 19, 2009 6:17 pm

"Wel we zijn familie dus het gaat eigenlijk niet echt"zei hij tegen haar. Hij was bloedeerlijk tegen over zijn zus. Omdat hij haar altijd had verdedigd en zij hem. Zo was hun band die elke dag maar sterker en sterker werd.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya di mei 19, 2009 6:26 pm

Aya kijkt hem rustig aan, en ze glimlacht heel even. "Ja weet ik ." Zei Aya dan
terwijl ze weer recht ging zitten, en hem met een glimlach aankijkt. "Ik ben
echt blij dat ik jou, Lesley en Vitani terug heb gevonden." Zei ze dan tegen hem,
en ze kijkt dan even rond in haar kamer.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick di mei 19, 2009 6:29 pm

"Ik ook zusje"zei hij tegen haar. Toen hoorde hij getik op de raam en deed die open. De man die zijn vader kende zei zacht tegen hem 'Ze is je zusje niet maar je pleegzus,dat moest ik zeggen van je vader'. Hij deed de raam toe en plofte op een stoel neer. Hij legde zijn hoofd op zijn handen en zuchte even.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya di mei 19, 2009 6:34 pm

Aya lette er niet echt op dat er op het raam getikt werd, en ze sluit heel even de
ogen. Ze vroeg zich eigenlijk veel dingen af, maar die dingen waren een heel groot
raadsel voor haar. Ze kende veel van haar verleden nog niet, en toch zat dat haar
op de één of andere manier niet lekker.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick di mei 19, 2009 6:39 pm

Riddick keek haar aan en zuchte even. Hij wist niet hoe hij het moest vertellen aan haar. Ze waren geen echte familie. Hij vond het wel heel raar juist op dit moment gebeurde het. De eerste zonne strallen kwamen door het raam waardoor nu alles in de kamer verlicht werd.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya di mei 19, 2009 6:49 pm

Aya kijkt haar broer even aan, en ze vroeg zich af wat er aan de hand was. "Is er
iets Riddie?" Vroeg Aya dan een beetje nieuwsgierig, en ze staat dan op om naar
hem toe te gaan.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 3 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum